سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/5/28 | 3:14 عصر | نویسنده : سعید رشنیقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی Mobi France طرح اولیه گوشی سونی اریکسون را ارائه داد که در گروه گوشی های شیک و لوکس قرار می گیرد .

امکان فوق العاده ای که در این گوشی است دو صفحه ای بودن صفحه نمایش آن میباشد.که تماشای ویدیو با آن بیسیار لذت بخش است.


این گوشی جدید سونی اریکسون French Luxury یا سونی اریکسون FL نام دارد که برای بزرگداشت روز ملی فرانسه در 14 جولای طراحی شده است و همچنین Bastille Day نامیده می شود .

از آنجایی که معروف ترین نماد فرانسه برج ایفل است که به طول 324 متر در قلب پاریس قرار دارد ، این گوشی نیز بیشتر شبیه برج ایفل طراحی شده است و طول آن 115 میلی متر ، عرض آن 45 میلی متر و قطر گوشی در بالا 7 و در پایین آن 19 میلی متر می باشد .

این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی OLED در اندازه 4 اینچ ، دوربین 7.2 مگاپیکسل ، دو بلندگو و یک سری ویژگی های پیشرفته است .

کمپانی سونی اریکسون تا کنون در رابطه با گوشی لوکس FL اظهار نظر نکرده است و این گوشی بطور مستقل از این کمپانی سوئدی- ژاپنی تولید می شود .

این هم یک گوشی جدید از شرکت سونی اریکسون.این گوشی دارای یک طراحی بسیار زیبا و مفهومی می باشد.معمولا گوشی هایی که دارای چنین طراحی هایی هستن دارای کاربران ویژه ای نیز هستن.

 

علاوه بر ظاهر بسیار شیک و جذاب گوشی Sony Ericsson FH این گوشی دارای امکانات بیشتری نیز هست که در ادامه به آنها اشاره خواهییم کرد.



تنگ